1Voditeljica ste marketinga u Mastercardu za područje Hrvatske i do nedavno Slovenije, a prije toga ste, kao marketinška menadžerica, radili za Samsung pokrivajući nekoliko zemalja Balkana. Koliko je zahtjevno planirati, nadzirati i voditi marketinške kampanje te komunikaciju kada ste zaduženi za više tržišta?
Vođenje više zemalja odjednom zahtjeva izvrsno poznavanje marketinga, ali i kulture, povijesti i ponašanja potrošača kojem se obraćate. Zahtjevno je, da, ali dobra organizacija je pola posla. Ukoliko radite ono što volite i najviše zahtjevan posao se ne čini tako strašnim. Ako pri tome imate i dobar tim na koji se možete osloniti, sve je lakše i ništa nije nemoguće.
2Iz Vašeg životopisa vidljivo je kako posjedujete strast prema razvoju novih proizvoda i usluga te njihovom brendiranju. Kada ste otkrili u kojem smjeru želite razvijati svoju karijeru?
Od početka svoje karijere uvijek sam htjela više. Nikada nisam bila netko tko samo sjedi i čeka da joj se uspjeh dogodi, već sam uvijek u nekoj akciji, s pozitivnim stavom i spremna prihvatiti svaki izazov. Rad u internacionalnim kompanijama koje su leaderi u svojoj branši, gdje je svaki dan novi izazov, naučili su me da svoj posao trebaš obavljati sa strašću i kreativnošću, te je uz takav stav bilo logično da razvoj svoje karijere usmjerim ka inovativnim i tehnološki naprednim kompanijama.
3Što vas veseli i motivira u Vašem poslu? Koji dio posla biste izdvojili kao najdraži?
Svaki dan raditi u multinacionalnom i multikulturalnom okruženju za jednu od top 10 kompanija u svijetu, gdje se stvara budućnost, čini me ponosnom i veseli. U Mastercardu rad obavljam sa srcem i kreativnošću, a svaki dan je drugačiji. Najdraže mi je raditi na konceptu #priceless bilo da je riječ o Priceless Cities, Priceless Causes, Priceless Surprises ili Priceless Specials.
2017. godine zajedno sa svojim timom lansirali smo Priceless Croatia, digitalnu platformu na kojoj smo kreirali neprocjenjiva iskustva u destinacijskom marketingu za korisnike iz cijeloga svijeta, a danas u doba Covida platformu smo okrenuli digitalnim iskustvima humanitarnog karaktera i omogućili pristup svim korisnicima bez naknade. Činiti dobro svaki dan kroz koncept Pricelessa iznimno me veseli.
4Što mislite na koji način je studiranje na EFRI-ju utjecalo na Vaš profesionalni put i pristup poslu?
Bez diplome EFRI-ja ne bih bila tu gdje jesam. Konkurencija je velika svugdje, a pogotovo u ekonomskoj branši. Iz vlastitog iskustva smatram da je bitno istraživati, pronaći svoju strast i graditi afinitete prema određenom području ekonomije gdje se jednoga dana želite vidjeti. Uz puno truda, volje i, naravno, znanja svatko može pronaći svoj profesionalni put i izgraditi karijeru u željenom smjeru.
5Koji je Vaš savjet ostalim alumnijima, sadašnjim i budućim?
Jedan od najboljih savjeta koji sam dobila je da sve što radite, radite da bi ste sami bili zadovoljni i sretni s tim što radite. Odgovorni ste za svoj stav i odluke u skladu sa svojim vrijednostima. Tek kad ste toga svjesni, možete postati odgovorni za svoj profesionalni razvoj i vlastito usavršavanje. Vjeruj u sebe i nemoj se bojati neuspjeha. Nauči nešto iz njih. Radi ono što voliš, budi uporan i sutra ćeš se naći tamo gdje želiš biti.